En helt underbar vecka!

Hej! har ju som sagt vart på gotland i en vecka så kom hem 5 inatt typ! :o tänkte berätta lite om veckan men inte allt nu kommer de...

Lördag: Vi kom till gotland på lördagen kl 3 på natten typ så direkt när vi kom till vår stuga sov vi, när vi gick upp sen kl 9 typ åkte vi till en strand och där spenderade vi resten av dagen!

söndag: Kommer faktist inte ihåg vad vi gjorde :$

Måndag: Jag och min kompis alexandra som jag åkte till gotland med gick upp typ 8, klädde på oss ridkläder och sen åt vi. Sen åkte vi till en häst gård där vi red i 2 timmar. En timme i ridhuset och en timme uteritt, jätte mysigt. Kommer upp bilder i vecka om alexandras föräldrar skickar dom snart. Red iaf en skimmel som hete calle, han hade jätte stark galopp men de va bara att kämpa, efter ridningen åkte vi till en strand och där spenderade vi resten av dagen.

Tisdag: Jag och alexandra låg och dega inne helda dagen och läste :$

onsdag: vi red igen, jag red på en häst som hete casken. Ett svenkt halvblod. han var jätte mysig, vi red i 3 timmar, men bara uteritt. När vi hade ridit i typ en halv timme råka casken snubbla så han rammla och när han skulle ställa sig upp igen rammla han igen men sen kom han upp :D resten av dagen gjorde vi typ inget :$

orkar inte skriva så mycke mer men vi va i visby och kolla på medeltids marknaden som va den vecka, skit kul. Och så åt vi lamm och sista dagen åt vi på en glass bar och jag åt så mycke glass så jag nästa spyda haha xD men ska sluta nu innan det blir för lång chaoo!! puss

 // elin♥

Kommentarer
Postat av: Eira

På söndagen var ni ju med mig? :)

2011-08-27 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥: