förlåååt!

förlåt för dålig update, men har faktiskt inte orkat blogga..
kan berätta vad jag har gjort idag ist :)
i förrigår: jag, mamma, och simon åkte in till skärholmen för att köpa nya skor. det var halva reapriset, så dom var skitbilliga! först gick vi till dinsko, där köpte vi massa skor. sen gick vi vill nilson group, för där jobbar min brorsas flickvän. där provade vi en massa skor, men hittade inget vi ville ha..
sen åkte vi hem, och då duschade vi och bytte om. sen gick vi ner till gula villan och kollade på några band.
bl.a fredrik, mammas kompis. det var ganska kul, men jag frös! haha hade lite fel kläder på mig..
igår: först var vi och köpte tapeter till mitt nya rum, haha. sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt, och jag å mamma kollade lite på hus, kanske ska flytta om typ ett år. men aja. sen åkte vi hem till mig och typ spackla väggen lite, å idag skare målas! efter vi hade gjort det fixade vi iordning oss, sen åkte vi till ica och tog ut 200 och köpte ett födelsedagskort. sen åkte vi till leo, min kusin och firade honom. han fyllde 8. där grillade vi och fikade, och satt å babbla. vi kom därifrån vid halv nio tror jag. eller typ nio? haha.
a sen gjorde vi inget mer den dagen, gick hem å chilla galet. sen sussa kudden vid typ 2 eller 3 :p
idag: vaknade vid typ halv TIO!! av att hemtelen ringde som vanligt -.-
jag har inte gjort något spec idag annars, kanske ska till stan sen.
haha långt det blev.. men hare bäst!
saknar niiiisen sjukt mycket! storasyster ♥
puss danni §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥: