Fyra mil från Göteborg!

Som sagt trodde jag inte att jag skulle ha tillgång till dator den här veckan, men jag kan blogga idag, lite..
vi bor i en stuga typ fyra min från göteborg.. vi bor som på en gård med kossor, och lamm. och nån katt typ :)
det är jättemysigt, men finns inte såå mycket att göra här.. men ibland åker vi in till nån affär och kollar lite, så jag har inte bara suttit här och gjort ingenting.
igår var vi på liseberg, skitkul! blöta blev vi, i flumeride och kålerado. men det var det värt!
balder åkte jag och evelina typ 78463746 gånger i rad! haha, älskarT!!
självklart köpte jag en helium ballong, som ska användas ikväll ! :D
evelina har oxå en, så ví ska använda dom tillsammans ^^
idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag och eve var och hälsade på kossorna, och sen ska vi till lammen/fåren.. haha vet inte vad dom är xd
men nu ska jag ner och äta.. hoppas ni har det bra!
funderar på att oxå fixa egen blogg igen, efterosm att amanda inte bloggar längre, så allt blev knas.. så tror jag slutar blogga här snart jag oxå :) men vi får se..
puss danni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥: